مصاحبه آرشیو خبر ها
نواقص را برطرف می کنیـم

نواقص را برطرف می کنیـم

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی و نقل و انتقالات یوونتوس در مورد شرایط یووه با آلگری و وضعیت یووه در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو صحبت کرد . ماروتا در مصاحبه با " گاتزتا دلا اسپورت " اینگونه گفت :

شکست برابر ناپولی در سوپرکاپ ؟

" این اتفاق غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال را نشان می دهد ، واقعا نا امید کننده و ناراحت کننده بود. در طول بازی چندین بار جام در دستانمان بود اما در انتها نتوانستیم کار را کامل کنیم و از دست دادیم "

" فراموش نکنید که ناپولی تیم خیلی خوبی است و این تیم توانست از اشتباهات ما در بازی استفاده کند ، ما بدون شک می خواستیم که جامی دیگر را هم کسب کنیم اما تلاش زیادی کردیم و در نهایت بازنده ای سربلند بودیم "

" ما در طول این فصل با مشکلات زیادی روبرو شدیم، مصدومین زیادی داشتیم و این می توانست بر روی تیم ما اثر داشته باشد . البته بازیکنان یووه همگی تلاش زیادی در بازی ها داشته اند . فکر نمی کنم روند مثبت پیروزی در خانه و صدرنشینی در سری آ چیزی باشد که از آن به راحتی بتوان گذشت "

اهداف یوونتوس در سال جدید میلادی ؟

" فکر می کنم اولویت اول ما رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی در ایتالیا است ، هدفی دیگر نیز داشتیم که با رسیدن به جمع شانزده تیم نهایی لیگ قهرمانان به آن دست پیدا کردیم ولی این به همین جا ختم نمی شود و حالا حداقل به فکر رسیدن به یک چهارم نهایی هستیم . همچنین کوپا ایتالیا جامی است که بدنبال آن هستیم و فراموشش نکردیم "

نمره و نظر شما به آلگری و تیمش ؟

" به آلگری و تیمش از 10، نمره 8 را می دهم. در شرایطی که 24 ساعت به تمرینات فصل جدید مانده بود، سرمربی ما کناره گیری کرد و ما خیلی زود آلگری را انتخاب کردیم ، فصل به سختی و بطور بدی برای ما شروع شد . اما آلگری خیلی خوب توانست تیمی را که در طی چند فصل قبل موفقیت های زیادی را کسب کرده مدیریت و رهبری کند "

" شاید تیمی که به او داده شد مطابق با تفکرات و سلایق او نبوده زیرا زمانی او به یووه امد که فرصتی برای نقل و انتقالات با نظر او نبود . تیم آلگری در صدر جدول سری آ و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا است و تصور می کنم کسانی که از او انتقاد می کنند در اشتباه هستند . او شجاع است و لایق تحسین "

" همیشه باید شرایط در نظر گرفته شود، یوونتوس تیمی بود که افتخارات زیادی در 3 فصل گذشته داشته و قهرمان ایتالیا شده است . بودن در همچین تیمی نه برای مربی و نه بازیکن و حتی مدیر کار ساده ای نیست . همانطور که بود در این تیم امتیازاتی دارد سختی هایی هم بدنبال خواهد داشت . اما مهم وفق پیدا کردن با شرایط و تلاش برای موفقیت است "

نقل و انتقالات ؟

 

" هنوز همه چیز مشخص نیست اما با در نظر داشتن وضعیت خط دفاعی ما به یک دفاعی میانی نیاز داریم . آلگری نسبت به کونته نظر متفاوتی برای جذب بازیکن دارد و ما هم مشغول ارزیابی کامل آن هستیم. در برخمی از پست ها مشکل داریم که در تلاش برای رفع آن هستیم ولی فعلا نمی توانیم نام کسی را مطرح کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: